۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱

نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

خبرگزاری مهر رسانه ای ارزشی و تاثیرگذار است

خبرگزاری مهر رسانه ای ارزشی و تاثیرگذار است

قزوین- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: خبرگزاری مهر در ردیف رسانه های ارزشی استان است که ضمن همکاری مناسب با سپاه در ترویج ارزشهای دینی و معنوی موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی معبودی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین از تلاش فعالان این رسانه تقدیر و تشکر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)ناحیه قزوین تصریح کرد:رسانه ها درعرصه اطلاع رسانی نقش مهمی دارند و با بیان واقعیت ها می توانند به روشنگری مردم کمک کنند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: خبرنگاران در عرصه فرهنگی اقتصاد، سیاست، امور اجتماعی و سایر بخشها نقش تعیین کننده ای دارند و می توانند به توسعه استان نیز کمک کنند.

وی اضافه کرد: رسانه ها باید بتوانند نشاط و امید در جامعه را تقویت کرده و به تقویت فضای معنوی در جامعه نیز کمک کنند تا اعتماد مردم به نظام هم بیشتر شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان یادآورشد: برخی رسانه ها در مسیر ارزشی گام برمی دارند و در ترویج فرهنگ دینی هم نقش مهمی دارند و در استان قزوین نیز خبرگزاری مهر را از رسانه های ارزشی می دانیم که فعالیتهای تاثیرگذاری دارد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: خبرگزاری مهر استان همکاری بسیار خوب و صمیمانه ای با سپاه دارد و ما شما را بدلیل عملکردتان بسیجی می دانیم و از همکاری مستمر این رسانه سپاسگزاریم.

کد خبر 4054167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha